Activiteiten | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Gouden Strop Thrillertour - Mathijs Deen & Loes den Hollander

De jury heeft de NBD Biblion Gouden Strop 2024 toegekend aan Mathijs Deen met De duiker. Het is de tweede ‘Waddenthiller’ in een serie, maar het boek is los van het eerste deel te lezen.

Op woensdagavond 25 september komt Mathijs Deen naar de Bibliotheek in Dalfsen waar hij om 19.30 uur zal worden geïnterviewd door Erna Ekkelkamp over zijn gewonnen prijs. Daarnaast zal Loes den Hollander ook aanschuiven en geïnterviewd worden. Haar boeken worden veel geleend en gelezen door de leden van onze bibliotheek.

Mathijs Deen is schrijver en radiomaker. Zijn eerste Waddenthrillers, De Hollander en De duiker, kregen een prachtige ontvangst. De duiker werd bekroond met De NBD Biblion Gouden Strop 2024, de prijs voor het beste Nederlandstalige spannende boek. In 2024 verscheen de derde Waddenthriller, De redder. Er zijn inmiddels zo'n 50.000 Waddenthrillers verkocht.

Loes den Hollander is een echte thrillerkoningin. Ze schreef achtentwintig thrillers en is al jaren een bestsellerauteur. Van haar boeken zijn ruim 1 miljoen exemplaren verkocht. Loes den Hollander ontving in 2021 tijdens het Thrillerfestival in Zoetermeer De MAX Gouden Vleermuis voor haar hele oeuvre.

Deen De Duikersticker

HOLLANDER Geloof nooit

Datum woensdag 25 september 2024
Tijd 19:30 uur